Din virtuelle assistent - Mette Underlien

  • Korrekturlæsning
  • Tekstforfatning (nyhedsbreve, hjemmesider)
  • SoMe opslag
  • Pasning af chat-funktion
  • Trustpilot og andre rating-services
  • Besvarelser af e-mails og messenger
  • Arrangere personale-events
  • Rejseplanlægning
  • Mødebooking
  • Telefonpasning og receptionistopgaver
  • Arkivering
  • Tastearbejde
  • Ad hoc opgaver
  • Stressforebyggelse og - håndtering

Hvad kan jeg gøre for jer?


Som virtuel assistent løser jeg med professionalisme og glæde mange

forskellige opgaver for jeres virksomhed:



Som virtuel assistent er min vigtigste opgave at spare jer for tid, som I i stedet kan bruge på kerneopgaverne i jeres virksomhed

Spar penge! I betaler kun for effektiv arbejdstid

Spar tid! Hurtig, professionel og effektiv løsning af opgaver, som du eller dine medarbejdere ikke har tid til at løse


Spar kontorplads! Jeg kan arbejde hjemmefra - men kommer også gerne til jer

Ingen binding - hvis I ikke er tilfredse med mit arbejde, kan I stoppe samarbejdet øjeblikkeligt

I behøver ikke ansætte en medarbejder, som skal have løn under sygdom, feriepenge, pension m.m


De opgaver, som du måske synes er kedelige, elsker jeg!

Overskuelig fakturering

Ingen fordyrende mellemled som ved traditionelle virkarservices


  • Cand.mag. i International Virksomhedskommunikation


  • Over 20 års erfaring med administration og sekretær-opgaver


  • Uddannet kontorassistent


  • Erfaren tekstforfatter



Kontakt mig for et uforpligtende

tilbud eller bliv ringet op

 
 
 
 

Samarbejde - ja tak!


Overblik og sans for detaljen - sådan arbejder jeg bedst.


Sæt mig til mindre såvel som større opgaver indenfor administration og kommunikation og jeg vil trække på min solide teoretiske viden på universitetsniveau og mangeårige praktiske erfaring - og jeg vil levere et færdigt og professionelt resultat!


Uanset om det er arkivering eller eventplanlægning.


Med mig som jeres virtuelle assistent får I de bedste forudsætninger for at kunne koncentrere jer om jeres kerneopgaver og dermed skabe vækst - imens I trygt overlader drifts- og rutineopgaverne til mig.


Opgaver, som skal gøres, men som I ikke selv kan nå eller bare ikke synes er spændende.



Jeg har valgt at sammensætte mit arbejdsliv med de elementer, som jeg er bedst til og brænder allermest for, nemlig administration og personlig udvikling.


Og jeg præsterer, fordi jeg er drevet af passion!


Mine mange år som fuldmægtig på Syddansk Universitet har givet mig et omfattende erfaringsgrundlag i administrative processer, jeg er vant til at have mange arbejdsopgaver på samme tid og overholde stramme deadlines.


Min baggrund som terapeut og stress coach betyder, at jeg går til opgaverne med personligt overskud, situationsforståelse og diskretion.


Som selvstændig ved jeg lige præcis, hvor vigtigt det er at arbejde struktureret og effektivt.


Jeres tilfredshed er min succes!

Erhvervserfaring

Syddansk Universitet (ansat 2006 - 2020)

AC-fuldmægtig, eksamensplanlægger


  • Ansvarlig for planlægning og afvikling af kandidatafhandlinger på Erhvervøkonomi og Jura
  • Sekretærbistand til undervisere og studerende
  • Planlægning og afholdelse af informationsmøder
  • Tekstforfatning og vedligeholdelse af hjemmeside

     www.pigepotentiale.dk (ansat 2019 - nu)

    Coach og SoMe-assistent


    • Udarbejdelse af nyhedsbreve
    • Udarbejdelse og opsætning af opslag på Facebook og Instagram
    • Coaching af børn og unge

      Diverse kontoransættelser (ansat 1997 - 2007)

      All-round


      • Spedition
      • Lettere regnskab
      • Udfærdigelse af kontrakter
      • Sekretær- og receptionsarbejde
      • Arkivering

        Selvstændig virksomhed (2016 - nu)

        Psykoterapeut og stress coach


        • Behandling af stress, angst og depression
        • Rådgivning og sparring i forbindelse med livskriser
        • Parterapi
          • Facilitering af workshops i stress og egenomsorg
          • Regnskab, markedsføring og journalføring

        Indicom (ansat 2005 - 2007)

        Tekstforfatter


        • Tekstforfatning til hjemmesider
        • Tekster til søgemaskineoptimering

          Priser

          Løstimer

          Kr. 450,- (ex moms)


          • Til enkeltstående opgaver
          • Afregnes pr. time
          • Ingen rabat
          • Afhængig af ledig kapacitet

          Grundpakke

          Kr. 4000,- (ex moms)


          • 10 timer pr. måned
          • Spar kr. 50,- pr. time
          • Afregnes forud

          En dag på kontoret

          Kr. 7500,- (ex moms)


          • 1 x ugentlig arbejdsdag
          • 7 timer pr. uge (4 dage pr. måned)
          • Afregnes forud

          Book en ganske gratis og afklarende samtale, hvor vi taler om jeres behov og løsningsmuligheder

          - hvis vi bliver enige om et samarbejde, lægger vi sammen en plan og så går jeg i gang!


          Jeg byder nye kunder velkommen med en særlig intro-pris:


          De første 3 timer til i alt kr. 1200,- (ex moms)

          Mette Underlien Neder-Holluf-Vej 28E, 5220 Odense SØ - Tlf.: 61790044 - e-mail: kontakt@gribdetnu.dk -  CVR 37699241

          Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

          Det er OK